В Украине произошел массовый сбой мобильной связи оператора «Киевстар»

При попытке дозвонится абоненту, звонивший получал предложение пополнить свой мобильный счет, при том, что пакет услуг уже был предзаказан.
Кроме этого, не работало мобильное приложение «Киевстара» и функционал по проверке остатка средств на счете.
Проблемы начались около 10 утра 3 февраля, и, как можно судить из сообщений СМИ, наблюдались по всей Украине.
В течение 40 минут проблема была устранена.
На официальной странице «Киевстар» в Facebook абонентам принесли извинения за возникновение временных сложностей и сообщили, что предусмотрели компенсации для тех, кто столкнулся со сложностями:
«Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466.
Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс.
Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює.
Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.
На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному».