В Украине произошел массовый сбой мобильной связи оператора «Киевстар»

Поділитись:
WhatsApp
Viber

При попытке дозвонится абоненту, звонивший получал предложение пополнить свой мобильный счет, при том, что пакет услуг уже был предзаказан.

Кроме этого, не работало мобильное приложение «Киевстара» и функционал по проверке остатка средств на счете.

Проблемы начались около 10 утра 3 февраля, и, как можно судить из сообщений СМИ, наблюдались по всей Украине. 

В течение 40 минут проблема была устранена.

На официальной странице «Киевстар» в Facebook абонентам принесли извинения за возникновение временных сложностей и сообщили, что предусмотрели компенсации для тех, кто столкнулся со сложностями:

«Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466.

Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс.

Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює.

Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично. 

На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному».