Мінреінтеграції звернулося до НБУ з проханням розібратися в діях «ПриватБанку» щодо клієнтів з ТОТ

Вимоги «ПриватБанку» до клієнтів з ТОТ та блокування їхніх рахунків – неприпустимі. Про це заявила віцепрем’єр Ірина Верещук.
Як повідомляють у Мінреінтеграції, протягом останніх тижнів вони отримують звернення від громадян – клієнтів «ПриватБанку», реєстрація місця проживання яких – ТОТ Донеччини та Луганщини.
Люди скаржаться, що банк вимагає від них актуалізації персональних даних. В окремих випадках знову вимагає копію довідки ВПО, а когось примушує обов’язково відвідати відділення, інакше блокує рахунки.
Подібні вимоги банку та блокування рахунків є неприпустимими, зауважила віцепрем’єр Ірина Верещук під час наради, що була присвячена цій проблемі.
Мінреінтеграції звернулося до НБУ з проханням розібратися в цій ситуації та вжити заходів реагування. А також безпосередньо до АТ КБ «ПриватБанк» вжити заходів щодо припинення актуалізації даних та масового блокування рахунків клієнтів банку, реєстрація місця проживання яких є ТОТ, зокрема в Донецькій та Луганській областях.
Клієнтам «ПриватБанку», зареєстрованим у регіонах ТОТ Донеччини та Луганщини, у випадку вимагання актуалізації даних рекомендовано звертатися на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань – 15-48 або через WhatsApp, Telegram, Viber за номером: +38 (096) 078-84-33 (для осіб, які знаходяться на ТОТ).
Також можна звернутися до ГО «Донбас СОС» за номером: 0 800 309-110 або +38 (093)500-69-18 (додаток Viber), через е-мейл: [email protected], сторінку у Facebook або онлайн-приймальню. Консультації надаються по буднях з 9:00 до 21:00, у суботу – з 9:00 до 18:00.