В усіх управліннях соцзахисту вже доступна функція шерингу документів у застосунку «Дія»

Управління соцзахисту населення (УСЗН) інтегрувалися з «Дією». Відтепер можна не брати із собою паперові документи, а поділитися цифровими копіями в застосунку. Про це повідомили у Міністерстві цифрової трансформації України.
Функцією шерингу документів можна скористатися при оформленні допомоги для внутрішньо переміщених осіб та довідки для перетину кордону людям з інвалідністю. Це допоможе уникнути помилок при внесенні ваших персональних даних у базу, пришвидшить обслуговування, а також надасть змогу заощадити на ксерокопіях та файлах.
Через «Дію» можна поділитися такими документами:
- паспортом,
- карткою платника податків,
- свідоцтвом про народження дитини.
Щоб поділитися документом в управлінні соцзахисту населення, натисніть на потрібний документ та дайте працівнику зчитати номер під штрихкодом, після чого підтвердьте запит на передачу цифрових копій.
Бізнесам та держустановам, які бажають запровадити шеринг документів через «Дію», необхідно зв’язатися з командою впровадження в Telegram.
Перевірити, чи приймає бізнес або установа цифрові копії з «Дії», можна на порталі Paperless за посиланням.