У сервісних центрах Пенсійного фонду відтепер можна ділитися цифровим паспортом в «Дії»

Соціальна сфера продовжує цифровізовуватися й відтепер сервісні центри головних управлінь Пенсійного фонду прийматимуть цифровий паспорт громадянина України (ID-картку). Тож не обов’язково мати із собою паспорт чи його копію, достатньо поділитись ним у кілька кліків через застосунок «Дія». Про це повідомили у Міністерстві соціальної політики.
Щоб поділитись копією цифрового паспорта, потрібно:
- зайти у застосунок «Дія» та відкрити паспорт громадянина України;
- натиснути на документ та обрати штрихкод;
- працівник може зісканувати штрихкод або вручну ввести в систему 13-значний код, який розташований під ним;
- підтвердити запит на передачу копії паспорту у застосунку «Дія».
Скористатися шерингом документів у сервісних центрах ПФУ можна, щоб:
- отримати довідку з реєстру застрахованих осіб (ОК-5, ОК-7, про доходи, витяг з реєстру) з живим підписом і печаткою;
- подати звернення щодо призначення пенсії;
- подати звернення щодо перерахунку пенсії;
- подати звернення щодо оформлення пенсійного посвідчення;
- заповнити анкету застрахованої особи щодо внесення змін до реєстру застрахованих осіб.
Шеринг документів пришвидшує обслуговування та допомагає уникнути помилок при внесенні ваших персональних даних, зазначили у Мінсоцполітики.
Послуга реалізована Пенсійним фондом України спільно з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством соціальної політики.