Що робити, якщо пенсійне посвідчення не відображається у «Дії» – роз’яснення від ПФУ

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Електронне відображення пенсійного посвідчення з’явилося у мобільному застосунку «Дія» у тих громадян, хто отримував посвідчення після 2014 року. У цьому разі пенсійне посвідчення одержувача пенсії за віком підтягується в «Дії» автоматично, для цього достатньо оновити застосунок, пояснюють у Пенсійному фонді. 

Однак спеціальне пенсійне посвідчення (отримане у зв’язку з інвалідністю, втратою годувальника тощо) потрібно завантажувати самостійно.

Необхідно оновити «Дію» до останньої версії, перегорнути всі документи до крайнього та натиснути: «Додати документ – Пенсійне посвідчення – Додати посвідчення».

Тим, хто має пенсійне посвідчення-книжечку старого зразка, у ПФУ рекомендують, для відображення його в «Дії», замовити нове пластикове посвідчення. Це можна зробити онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України  або особисто звернутися до будь-якого сервісного центру Фонду, незалежно від місця реєстрації, проживання чи перебування пенсіонера.

Щоб замовити пенсійне посвідчення через вебпортал ПФУ:

  • Увійдіть до особистого кабінету на вебпорталі ПФУ за допомогою КЕП
  • У лівому боковому меню знайдіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення»
  • Оберіть «Заяву на виготовлення паперового або електронного пенсійного посвідчення»
  • Уважно ознайомтесь з запропонованою інструкцією
  • У вкладці «Орган ПФУ» оберіть Головне управління ПФУ у вашій області
  • Заповніть необхідні поля анкети та завантажте скановані копії документів (ІПН; документ, що посвідчує особу; фото та зразок підпису пенсіонера)
  • Надайте згоду на обробку персональних даних та сформуйте заяву
  • Перевірте внесені дані та надішліть заяву до ПФУ