Чи зобов’язаний сімейний лікар надавати особистий номер мобільного пацієнтам: роз’яснення від НСЗУ

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Сімейний лікар, терапевт або педіатр надають первинну медичну допомогу під час особистого прийому пацієнта у закладах первинки. За певних умов, наприклад, якщо стан пацієнта потребує особливої пильності чи уваги, лікар може ухвалити рішення надати таку допомогу дистанційно (тобто за допомогою мобільного телефону). Але лікар самостійно вирішує, чи надавати особистий номер пацієнтам, в які дні та години відповідати на повідомлення чи дзвінки, підкреслюють у  Національній службі здоров’я України.

Сімейні лікарі не зобов’язані надати свій особистий номер мобільного на вимогу пацієнтів із декларацією

Який номер телефону давати пацієнту – власний чи контакт-центру або рецепції (реєстратури) закладу – лікар вирішує сам. Це його право. Адже медичні послуги, які надають терапевт, педіатр та сімейний лікар, не належать до екстрених, зазначають у НСЗУ.

Якщо виникає невідкладна ситуація, потрібно телефонувати на номер 103 або самостійно їхати до приймального відділення лікарні. Воно працює цілодобово, і такі випадки не потребують направлення від сімейного лікаря.