З 1 січня 2024 року ДТЕК не прийматиме заявки від мешканців Кам’янського, подані через ЄДС

З 1 січня 2024 року співпраця Єдиної диспетчерської служби з АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» буде припинена з ініціативи ДТЕК. Тож від цього дня ДТЕК не буде приймати звернення через програмний комплекс ЄДС від мешканців міста Кам’янське. Про це повідомляє КП «Інформаційні системи».
ДТЕК пропонує абонентам напряму подавати заявки наступними способами:
- електронна пошта [email protected]
- особистий кабінет
- офіційна сторінка в соціальній мережі «Facebook»
- чат-бот у Telegram та Viber.
В АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» також зазначають, що на офіційному сайті завжди є актуальна інформація щодо планових та ремонтних відключень електропостачання, яка постійно актуалізується.
Інформативно-консультаційні номери телефонів АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі»: (056) 790-99-00, (063) 790-99-00, (066) 790-99-00, (067) 790-99-00.
Заявки за всіма іншими питаннями, як і раніше, будуть прийматися та контролюватися Єдиною диспетчерською службою до повного виконання та зніматись з контролю лише після підтвердження виконання заявником, зазначили на КП «Інформаційні системи».