У Кам’янському перевірять, як комунальні підприємства сфери ЖКГ та виконавчі органи міськради працюють зі зверненнями громадян

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Відповідне розпорядження було оприлюднено на сайті Кам’янської міськради. Доповісти про рівень організації роботи зі зверненнями громадян на КП, які надають житлово-комунальні послуги громадянам (та у органах міськради), повинні на засіданні виконавчого комітету у лютому цього року.

Серед показників, за якими перевірятимуть роботу зі зверненнями громадян зазначені:

– Наявність на інформаційному стенді КП графіка проведення особистого прийому громадян, зразків заяв, пропозицій та скарг.
– Реєстрації письмових та усних (у т.ч., які надходять по телефону) звернень мешканців, розгляд звернень громадян пільгової категорії.
– Як відбувається опрацювання звернень громадян
– Наявність аналізу звернень громадян
– Умови для відвідувачів.
– Інші, більш процедурні питання.

Примітка: Крім комунальних підприємств під дію розпорядження також підпадають виконавчі органи міськради: департаменти, управління, тощо.