У Кам’янському перевірять, як комунальні підприємства сфери ЖКГ та виконавчі органи міськради працюють зі зверненнями громадян

Відповідне розпорядження було оприлюднено на сайті Кам’янської міськради. Доповісти про рівень організації роботи зі зверненнями громадян на КП, які надають житлово-комунальні послуги громадянам (та у органах міськради), повинні на засіданні виконавчого комітету у лютому цього року.
Серед показників, за якими перевірятимуть роботу зі зверненнями громадян зазначені:
– Наявність на інформаційному стенді КП графіка проведення особистого прийому громадян, зразків заяв, пропозицій та скарг.
– Реєстрації письмових та усних (у т.ч., які надходять по телефону) звернень мешканців, розгляд звернень громадян пільгової категорії.
– Як відбувається опрацювання звернень громадян
– Наявність аналізу звернень громадян
– Умови для відвідувачів.
– Інші, більш процедурні питання.
Примітка: Крім комунальних підприємств під дію розпорядження також підпадають виконавчі органи міськради: департаменти, управління, тощо.
Категорія: Влада
Теґи: ЖКГ звернення громадян Кам'янське комунальне підприємство перевірка