Рідні полонених отримуватимуть сповіщення від Координаційного штабу в «Дії»

Координаційний штаб інформуватиме родини про зміни статусу полонених та зниклих безвісти через «Дію».
В «Дії» запускають push-сповіщення для сімей зниклих безвісти осіб, військових та цивільних полонених. Як повідомили в Мінцифри, раніше інформування відбувалося через SMS. Вразливістю рідних полонених та зниклих безвісти користувалися шахраї – пропонували за гроші «пришвидшити» обмін або надсилали фейкову інформацію, імітуючи дані від Координаційного штабу.
Щоб захистити сім’ї полонених від дезінформації, відтепер усі сповіщення з кабінету Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими надходитимуть і в «Дію».
Як це працює?
Коли людина зникає, рідні реєструють особистий кабінет на сайті Координаційного штабу і залишають заяву про зникнення. У «Дію» надійдуть сповіщення з цього кабінету про те, що:
- заяву підтвердили;
- до справи додали інформацію;
- людину звільнили з полону.
Якщо людина вважалась зниклою безвісти, а потім вдалося підтвердити, що вона в полоні, – також буде сповіщення в «Дії».
Сповіщення від Координаційного штабу надходитимуть в «Дію» автоматично, якщо:
- людина авторизована в «Дії»;
- має верифіковану картку платника податків;
- подавала заяви через Особистий кабінет Координаційного штабу.
Сервіс реалізовано Мінцифри спільно з Координаційним штабом з питань поводження з військовополоненими за підтримки «Проєкту підтримки “Дія”», який впроваджується Програмою розвитку ООН (UNDP) в Україні за фінансування Швеції.