Про відсутній зв’язок у «Дії» найчастіше повідомляють абоненти «Київстар»

Поділитись:
WhatsApp
Viber

За 10 днів користувачі застосунку «Дія» надіслали 9 780 повідомлень про відсутній зв’язок. Найбільше – про поганий зв’язок та інтернет водночас. Інформація одразу потрапляє до національної комісії, яка регулює зв’язок.

За інформацією команди «Дії», найчастіше про збої писали абоненти «Київстар», приблизно однакова кількість скарг надійшла від користувачів «Vodafone» та «lifecell».

«Якщо у вас також зникає інтернет або зв’язок – обов’язково повідомляйте про це в «Дії».

Так ви підсвічуєте проблему й допомагаєте її вирішити. НКЕК аналізуватиме цю ситуацію і спільно з операторами виправлятиме її, адже звʼязок має буде завжди», – наголошує міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Щоб повідомити про проблеми з мережею, необхідно натиснути «Відсутній звʼязок» на стартовому екрані «Дії» та позначити локацію, де вони виникли.

Якщо заздалегідь завантажити мапу міста чи області в «Незламності», на тому ж екрані повідомлення про відсутність звʼязку можна зареєструвати навіть без інтернету.