Припинення чи зупинення надання ЖКГ послуг населенню заборонено (контакти для скарг)

Поділитись:
WhatsApp
Viber

На час воєнного стану та 6 місяців після нього відключати населення від ЖКГ послуг заборонено. У тому числи це стосується електроенергії, газопостачання, водопостачання.  Про це, у зв’язку з чисельними скаргами громадян на комунальників, нагадує Мінреінтеграції. Водночас у відомстві закликають оплачувати спожиті комунальні послуги. 

«На гарячу лінію Мінреінтеграції надходить багато звернень від громадян: люди отримують попередження від надавачів комунальних послуг та електропостачання про відключення за несплату. Є навіть випадки, коли громадян залякують виселенням із житла за комунальні борги.

Нагадуємо, у період дії воєнного стану в Україні забороняється припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі. Така вимога діє відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2022 № 206», – інформує Мінреінтеграції.

У структурі нагадали, що рішенням регулятора в Україні були припинені позапланові та планові перевірки суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг (постанова НКРЕКП від 01.03.2022 № 335). Надавачів послуг закликали «не нехтувати законами України та з розумінням ставитися до тих, хто наразі не може оплачувати та погашати борги за надані послуги».

В свою чергу, у звернені до свідомих громадян в Мінреінтеграції попросили з розумінням і повагою ставитись до працівників комунальних служб та за першої ж можливості підтримати тих, хто дає нам тепло, світло, газ, воду. 

«Оплата спожитих послуг для них сьогодні критично важлива. Цим ви зробите свій внесок в енергетичну стійкість України», – підкреслили у структурі. 

Якщо з надавачами послуг виникли проблемні моменти, поскаржитися можна на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань, зателефонувавши на номер 15-48.