У компанії «Yasno» повідомили, що майже третина мешканців Дніпропетровщини не передала показання з електрики

Тому таким клієнтам компанія нарахувала показники «по-середньому», а не за фактичним споживанням.
За інформацією від компанії «Yasno», на Дніпропетровщині 29% їхніх клієнтів у грудні не передали показання електролічильників у встановлені терміни, тому платіжки їм надіслали за «середньодобовим споживанням».
Судячи з пресрелізу, у компанії розуміють, що «сума у рахунку може бути вищою і не відповідати очікуванням клієнта (навіть якщо через відключення електроенергії його споживання загалом за місяць знизилося)».
«Перерахунок буде здійснено у наступному місяці, лише у разі, якщо клієнт передасть показання вчасно. Період передачі для мешканців Дніпропетровщини стартував у цьому місяці 30 січня і триває до 2 лютого», – інформує компанія «Yasno» 2 лютого.