У поїзді «Київ-Дніпро» обікрали військового, поліція встановлює особу крадія

Українського репера Ярмака, що служить в ЗСУ, обікрали в поїзді сполученням «Київ-Дніпро». Вночі злодії відкрили купе та вкрали рюкзак з ноутбуком та екшн камерою Go Pro у співака-військовослужбовця, який їхав з відпустки після ротації. Про це сам Ярмак повідомив у відеозверненні, яке оприлюднив на власній сторінці у соцмережі.
За його словами, він був не єдиною жертвою крадія – також було вкрадено рюкзак в іноземця, що їхав в сусідньому вагоні. Ярмак зазначив, що викрадені в нього речі особливої цінності не мають, але на носіях були унікальні кадри бойових дій.
У поліції повідомили, що із заявою про зникнення речей (ноутбук, відеокамера, сумка з особистими речами та документами) до правоохоронців звернувся пасажир-військовослужбовець та ще один пасажир цього ж потяга. Обидва здійснили посадку на станції «Київ-Пасажирський».
За заявами обох потерпілих внесено відомості до ЄРДР за ч. 4 ст. 185 Кримінального кодексу України (крадіжка, вчинена в умовах воєнного стану).
Наразі працівники відділення поліції № 12 Дніпровського РУП опитали потерпілих та можливих свідків злочинів. Вживаються оперативні заходи для встановлення всіх обставин подій та затримання підозрюваного.
У свою чергу, на «Укрзалізниці» повідомили, що співпрацюють з правоохоронними органами щодо крадіжки особистих речей військовослужбовця та співака в поїзді сполученням «Хелм — Дніпро».
«Компанія надає слідчим усі необхідні матеріали, які допоможуть у пошуку злочинців.
Зокрема, за запитом Нацполіції буде передано жорсткі диски з відеокамер, поїзна бригада надасть свідчення.
Принагідно нагадуємо, що наші купе обладнані спеціальними замками від примусового відкривання. У новішій модифікації вагонів — сигналізацією на відкриття дверей.
14 рейсів Укрзалізниці патрулюються воєнізованою охороною, але навіть на рейсах без патруля за найменшої підозри щодо підозрілих осіб у вагоні або спроб потрапляння до зачиненого купе просимо негайно сповіщати поїзну бригаду через кнопку екстреного виклику провідника або через цілодобову підтримку в чат-ботах та застосунку Укрзалізниці», – йдеться у повідомленні «УЗ».