Видають себе за співробітників банку та виманюють дані карток: у кіберполіції попереджають про шахраїв

Поділитись:
WhatsApp
Viber

«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «нові правила під час воєнного стану»… Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних, застерігають у кіберполіції.

«Найбільш кмітливі можуть використовувати технологію спуфінгу для підміни номера. На іншому кінці «проводу» може бути навіть окупант чи їхні посіпаки, а на екрані ґаджета буде відображатися український номер банку, Пенсійного фонду, поліції тощо», – підкреслюють фахівці.

Втім, ким би не представся співбесідник, в жодному разі не можна повідомляти йому дані банківської картки, особливо CVV, термін дії картки, одноразові паролі з SMS, дані авторизації в онлайн-банкінгу.

Навіть в умовах війни, співробітники банку, або працівники держустанов не запитують таку інформацію, підкреслюють кіберполіцейські.

Громадянам рекомендують обирати перевірені сервіси для здійснення платежів або переказів, а також відключити у оператора можливість віддаленої заміни SIM-карти. Також не слід нехтувати пропозицією банку щодо функції динамічного CVV.

Якщо ви стали жертвою телефонного шахрайства, подайте заяву на сайті кіберполіції або зверніться до найближчого відділення поліції.