Через кібератаку призупинено 11 реєстраційних дій у сфері нерухомості та бізнесу

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Через припинення доступу до державних реєстрів, зокрема Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (ДРРП) та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), тимчасово зупинено 11 реєстраційних дій у сфері нерухомості та бізнесу. Про це повідомляє Міністерство юстиції.

«Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, фізичних осіб – підприємців та відокремлених підрозділів юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави регулює Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Українським законодавством передбачено, що проведення державної реєстрації нерухомості та бізнесу забезпечується виключно програмним забезпеченням ДРРП та ЄДР. Як і надання інформації з цих реєстрів.

Після відновлення роботи зазначених реєстрів, суб’єктами державної реєстрації буде поновлено розгляд раніше поданих документів та надання адміністративних послуг у відповідних сферах», – зазначили в Мін’юсті.

Щодо реєстрації актів цивільного стану під час припинення доступу до державних реєстрів, зокрема до Державного реєстру актів цивільного стану громадян, Міністерство юстиції повідомило, що всі відділи ДРАЦС працюють у штатному режимі та продовжують надавати послуги.

Відділами ДРАЦС забезпечено:

  • проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті в паперовій формі без використання програмних засобів ведення цього реєстру;
  • прийом у паперовій формі заяв про повторну видачу свідоцтв; про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та припинення дії;
  • повторну видачу свідоцтв про всі види державної реєстрації актів цивільного стану на підставі паперових носіїв актових записів.

За  тимчасової відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян для подання заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторну видачу свідоцтва використовуються їх паперові форми.

Отримання виплат у зв’язку з народженням дитини або на поховання у зв’язку зі смертю можливе шляхом звернення громадян безпосередньо до відповідних органів.

У форматі онлайн наразі неможливе:

  • подання заяв на отримання вище перелічених послуг;
  • отримання витягу з реєстру;
  • подання заяв та отримання комплексної послуги «єМалятко»;
  • подання заяв та документів на проставлення апостиля.

Також наразі неможливе отримання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАПи на підставі узгоджених рішень, проте органи місцевого самоврядування в рамках делегованих повноважень продовжують надання послуг щодо державної реєстрації народження, смерті, шлюбу.

Після відновлення роботи, вся інформація про відповідні дії, що здійснювались поза реєстром, буде внесена до реєстру, додали у Мін’юсті.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що через кібератаку призупинено роботу Єдиних та Державних реєстрів, які перебувають у компетенції Міністерства юстиції України.