Через технічний збій в IT-системі «Укрзалізниці» не працюють онлайн-сервіси

Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги. Як повідомили на «Укрзалізниці», відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблем.
На «УЗ» додали, що посилюють додатковими працівникам ранкові зміни залізничних кас на вокзалах, та порадили використовувати для зв’язку сторінки «Укрзалізниці» у соціальних мережах.
«Ми максимально посилили каси та даємо можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.
Якщо ваш заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту – там є PDF-дублікат.
На час роботи над відновленням онлайн-сервісів ми тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.
Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем», – проінформували на «УЗ».