Куди скаржитися у разі відмови в безоплатному лікуванні – поради НСЗУ

Лікарня надає медичну допомогу за договором із НСЗУ, але у пацієнтів вимагають купувати ліки, які є в Національному переліку основних лікарських засобів, або радять сплатити за послуги, які покриває Програма медичних гарантій? Це порушення прав пацієнта, зазначають у Національній службі здоров’я України та радять залишити скаргу.
Залишити скаргу НСЗУ при відмові у безоплатному лікуванні можна у два способи:
- через форму на сайті;
- за телефоном контакт-центру 16-77.
У НСЗУ надали рекомендації щодо подачі звернення про порушення прав пацієнта:
- Зазначте ПІБ пацієнта, дату народження і дату події, що сталася;
- Правильно вкажіть назву лікарні. Додайте код ЄДРПОУ – його можна знайти в інтернеті;
- Напишіть посаду та ПІБ особи, яка вимагала оплату за послуги, ліки чи інші матеріали;
- Детально опишіть ситуацію. За можливості, додайте копії чеків на ліки чи послуги, які довелося придбати власним коштом;
- Вкажіть свої контакти.
Переглянути статистику обробки скарг можна на дашборді за посиланням. У НСЗУ зазначають, що від початку 2023 року вони отримали 1880 скарг.