Купити та повернути квиток на потяг «Укрзалізниці» знову можна онлайн

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Система онлайн-продажів «Укрзалізниці» відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення. Про це повідомили на «УЗ».

Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож пасажирів просять користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.

«Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.

Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків із застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.

Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.

Продовжуємо стабілізувати онлайн-системи», – проінформували на «УЗ».

Нагадаємо, збій у роботі систем «Укрзалізниці» стався 23 березня через масштабну кібератаку.