«Київстар» повідомив про відновлення послуги «Домашній Інтернет»

Станом на 14 грудня голосовий сервіс підключений, повідомляють у компанії «Київстар». Крім того, повністю відновлена послуга «Домашній Інтернет». Водночас, за інформацією оператора, «в деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв’язком».
«Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу», – наголошують у компанії «Київстар».
У разі, якщо SIM-картка не реєструється в мережі, абонентам, як і раніше, радять перезавантажити телефон, а також увімкнути та вимкнути «авіарежим».
«Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з’ясування всіх деталей.
Ми неймовірно вдячні вам за підтримку. Як тільки мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв’язку», – додали у компанії.