Lanos більше не найпопулярніше авто в Україні

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Нульове розмитнення розпочало в Україні нову автомобільну еру. У першому півріччі 2022-го вперше за довгі роки місце головного народного авто посів не Lanos, а Volkswagen Passat. Змінилися також і інші пріоритетні моделі. Як вважають експерти порталу Avto.pro, невдовзі це позначиться на ринку автозапчастин.

За шість місяців українці придбали більш ніж 285 тис. вживаних легкових автівок, причому тут враховані тільки покупки всередині країни. Але потужний потік імпортних автомобілів зіграв свою роль. Не секрет, що багато з ввезених легковиків призначалися для перепродажу. За статистикою таких виявилося 23,4% від усієї кількості автомобільного імпорту. Саме у ций спосіб  Volkswagen Passat очолив рейтинг і у внутрішніх продажах і у ввезенні з-за кордону.

«Ланоси» все ж таки продовжили купувати, вони поступилися за кількістю «Пассатам» лише на 511 автівок. На третьому місці — Skoda Octavia з відставанням у 1300 автівок. Упорядники рейтингу відзначили також стрімке падіння популярності ВАЗов. З цієї групи у топ-20 залишилася тільки одна модель — ВАЗ 2109 (21099), яка посіла шосте місце. «Шістки», «сімки» та «десятки» залишили рейтинг та поступилися місцем пристойним BMW 3 Series, Renault Scenic, Audi A6. Це теж моделі, які найбільше ввозилися з-за кордону. У рейтинг внутрішніх угод вони потрапили завдяки швидким перепродажам.

Ще один аутсайдер рейтингу — Hyundai Sonata. Також корейці плануютьпозбутися седана Sonata, який випускається з 1985 року: модель піде в історію ближче до середини десятиліття, не залишивши спадкоємця. Серед майбутніх електрокарів, які збираються виробляти Hyundai, не знайшлось місця седану з двигунами внутрішнього згоряння.

Модель з Кореї заслужено користувалася популярністю серед українців, у 2022 році її було складно купити з об’єктивних причин — «корейці» разом з «японцями» та «американцями» звичайно прибувають морем, а не сушею, а морський шлях закритий. Місце Sonata в серцях українських автомобілістів зайняв Renault Scenic, а ще одного вибульця Mitsubishi Lancer замінив Opel Zafira.

Якщо говорити не про моделі, а про бренди, яким віддають перевагу покупці авто в Україні, тут складається інша картина. Але знову на першомі місці Volkswagen. 12,6 % усіх куплених вживаних авто належать цьому бренду. А ось на другому місці — ВАЗ (7,8%). Порівняно з минулим роком «Фольксвагенів» стало більше (було 10,8%), а ВАЗів навпроти менше (було 10,1%). Ця тенденція не може не тішити.