Мережа магазинів техніки запроваджує «години тиші» для підтримки людей з ПТСР

Мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY запровадила соціальну ініціативу «годин тиші». Головна ідея проєкту – створення безбар’єрного та комфортного простору для людей з посттравматичним стресовим розладом (ПТСР), розладами аутистичного спектру (РАС), а також для клієнтів, яким надмірні сенсорні подразники можуть створювати значний дискомфорт.
Як повідомили у пресслужбі компанії, «години тиші» проводяться щодня протягом двох годин з моменту відкриття кожного магазину по всій Україні. В цей час у торгових залах зменшується яскравість освітлення, рівень шуму та музичний супровід, вимикаються телевізори та інформаційні панелі з динамічними зображеннями.
«Сьогодні, як ніколи раніше, ми усвідомлюємо важливість створення безбар’єрних та чутливих до потреб кожної людини просторів. Війна та пов’язані з нею переживання, на жаль, можуть призводити до зростання кількості людей з ПТСР та особливими сенсорними потребами. Наш обов’язок як відповідального бізнесу – реагувати на ці виклики та робити все можливе для забезпечення їхнього комфорту під час відвідування наших магазинів. «Години тиші» – це наш практичний крок у цьому напрямку, і ми сподіваємося, що він стане позитивним прикладом для інших компаній», – зазначає операційна директорка СOMFY Наталя Кутузова.
Ініціатива вже запроваджена в усіх 110 магазинах мережі. Компанія сподівається, що цей крок зробить відвідування магазинів більш комфортним та доступним для значної кількості людей, які потребують особливої сенсорної підтримки.