На «Укрпошті» назвали «окремим випадком» вимагання співробітниками з пенсіонера коштів «Президентської тисячі» на придбання товарів

Цього тижня ми оприлюднили інформацію про те, що в одному з відділень «Укрпошти» у Кам’янському з місцевого пенсіонера вимагали придбати якийсь товар чи підписку, щоб він мав змогу заплатити з коштів зимової «єПідтримки» за електроенергію.
За роз’ясненням ми звернулися до керівництва «Укрпошти» в нашому регіоні. Як повідомив директор з розвитку мережі Дніпровського регіону Станіслав Генюш, ця ситуація – «окремий випадок».
«Дуже шкода, що виникло непорозуміння між клієнтом та працівницею відділення. Це окремий випадок. Адже кожному клієнту озвучується повний спектр послуг та товарів, які можна отримати за рахунок підтримки від держави, зокрема сплату комунальних платежів. Кожен клієнт компанії, який отримує допомогу через “Укрпошту”, може витратити її на те, що йому потрібно: оплату комунальних платежів, поповнення мобільного, придбання продуктів харчування та побутової хімії, передплату вітчизняних видань, замовлення ліків українського виробництва чи донат на ЗСУ», – проінформував представник «Укрпошти».
Однак, як з’ясувалося, подібний «окремий випадок» у Кам’янському, скоріше за все, не такий вже і окремий.
У редакцію продовжують надходити скарги і з інших районів міста. Так, наприклад, у відділенні біля залізничного вокзалу з пенсіонерки вимагали придбати на пошті товарів як мінімум на 400 гривень, щоб та мала змогу скерувати залишки коштів туди, куди сама вважає за необхідне.
Продовжуємо стежити за цією ситуацією.