Податкова служба створила чат-бот для повідомлень про відмову у розрахунках POS-терміналом

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Для забезпечення законних прав та інтересів громадян України ДПС створила чат-бот «StopViolationBot» для надання можливості споживачам інформувати службу про виявлені порушення у сфері роздрібної торгівлі, зокрема, й про відмову у розрахунках за товари/послуги POS-терміналом. Про це повідомляє пресслужба Державної податкової служби України.

У ДПС зазначають, що територіальні підрозділи податкового аудиту протягом травня-липня 2022 року на територіях, де відсутні бойові дії, провели 1110 фактичних перевірок суб’єктів господарювання, що, ймовірно, неправомірно відмовляють у проведенні розрахунків за товари (послуги) в безготівковій формі за допомогою банківських платіжних засобів.

За результатами проведених перевірок до порушників очікується застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму понад 9,5 млн гривень.

Під час проведення перевірок встановлено 463 випадки неправомірної відмови від проведення розрахунків за товари (послуги) за допомогою банківських платіжних засобів.   

На винних осіб складено протоколи про адміністративні правопорушення  за ст. 16315 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що тягне за собою накладення штрафу на фізичну особу-підприємця, посадових осіб юридичної особи від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, вчинені особою, до якої протягом року вже застосовувалося адміністративне стягнення за таке ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу від 500 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

08.08.2022
Категорія: Без категорії
Теґи: податкова служба порушення чат-бот