«ПриватБанк» розпізнаватиме клієнтів за голосом

Поділитись:
WhatsApp
Viber

У «ПриватБанку» повідомили про нову послугу. «Голосова біометрія» дозволяє розпізнавати клієнта за унікальним «зліпком» голосу та забезпечує додатковий захист рахунків та особистих даних.

При зверненні у службу підтримки інноваційна програма за кілька секунд ідентифікуватиме клієнта без додаткових запитань безпеки. 

Записати голосову біометрію можна у відділені, у чаті «Допомога Онлайн», за номером телефона 3700 або через «Приват24».

Банк перетворить відбиток голосу клієнта на цифровий код, який зберігатиме та порівнюватиме з голосом особи, що телефонує до клієнтської підтримки. Безпека розрахунків забезпечуватиметься порівнянням записаного голосового відбитка з голосом клієнта на момент дзвінка.

Детальніше – за посиланням.