Рідні полонених отримуватимуть сповіщення від Координаційного штабу в «Дії»

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Координаційний штаб інформуватиме родини про зміни статусу полонених та зниклих безвісти через «Дію».

В «Дії» запускають push-сповіщення  для сімей зниклих безвісти осіб, військових та цивільних полонених. Як повідомили в Мінцифри, раніше інформування відбувалося через SMS. Вразливістю рідних полонених та зниклих безвісти користувалися шахраї – пропонували за гроші «пришвидшити» обмін або надсилали фейкову інформацію, імітуючи дані від Координаційного штабу.

Щоб захистити сім’ї полонених від дезінформації, відтепер усі сповіщення з кабінету Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими надходитимуть і в «Дію».

Як це працює?

Коли людина зникає, рідні реєструють особистий кабінет на сайті Координаційного штабу і залишають заяву про зникнення. У «Дію» надійдуть сповіщення з цього кабінету про те, що:

  • заяву підтвердили;
  • до справи додали інформацію;
  • людину звільнили з полону.

Якщо людина вважалась зниклою безвісти, а потім вдалося підтвердити, що вона в полоні, – також буде сповіщення в «Дії».

Сповіщення від Координаційного штабу надходитимуть в «Дію» автоматично, якщо:

  • людина авторизована в «Дії»;
  • має верифіковану картку платника податків;
  • подавала заяви через Особистий кабінет Координаційного штабу.

Сервіс реалізовано Мінцифри спільно з Координаційним штабом з питань поводження з військовополоненими за підтримки «Проєкту підтримки “Дія”», який впроваджується Програмою розвитку ООН (UNDP) в Україні за фінансування Швеції.