Що купують українці в онлайн-магазинах косметики та парфумерії, як економлять на замовленнях?

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Попит на косметичні товари та продукцію парфумерних брендів в Україні суттєво змінився з початку повномасштабної війни з Росією. Зазнав змін і підхід користувачів онлайн-магазинів до здійснення покупок.

Український онлайн-ринок косметики та парфумерії під час війни переживає непрості часи. Щоб виживати в нових реаліях і збільшувати прибутки навіть за умови високої конкуренції, інтернет-магазини намагаються швидко реагувати на зміни та утримувати покупців цікавими акціями і пропозиціями.

Основні зміни в онлайн-продажах косметики та парфумерії

1. Попит на бренди мас-маркету – в березні товари даної групи не купували взагалі, а влітку продажі пожвавилися і в деяких категоріях навіть досягли звичних об’ємів. Так, на сервісі Promocodius найбільшою популярністю протягом червня-серпня користувалися промокоди інтернет-ритейлерів Notino, Watsons, Eva та ін. на товари недорогих популярних брендів (L’Oreal Paris, Garnier, Lirene тощо).

2. Зростання продажів в сегменті люкс – українці, які в перші дні війни боялися витрачати гроші на дорогі парфуми чи косметику, оговталися від шоку та намагаються повернути звичне життя. Так, згідно зі статистикою використання промокодів, ще у квітні ними користувалися 16 осіб. У вересні ж актуальний промокод Parfum City застосовували вже 305 разів.

3. Перехід в онлайн – магазини скорочують кількість офлайн-представництв по всій країні задля економії та зачиняють філіали на окупованих територіях. Пожвавленню інтернет-торгівлі сприяє й те, що у звичайних магазинах деяких регіонів зменшився асортимент товарів, на відміну від онлайн-платформ. Статистика використання купонів демонструє, що кількість онлайн-замовлень зросла майже вдвічі.

4. Асортимент — в перші місяці війни через проблеми з логістикою, руйнування складів і магазинів популярні позиції часто зникали з продажу. Але поступово ринок пристосувався до нових умов та зараз функціонує практично без перебоїв у постачанні. Збільшилася частка продукції українських виробників, пішли з ринку російські компанії. З‘являються нові європейські бренди в різних сегментах.

5. Пошук вигідних пропозицій – сьогодні користувачі майже не роблять спонтанних покупок, а намагаються шукати різноманітні способи заощадити.

Як можна зекономити на покупках в інтернет-магазинах косметики та парфумерії

  • Використання промокодів – найефективніший спосіб скорочення витрат. Підписавшись на промокоди потрібної категорії, користувач завжди буде першим бачити всі вигідні акції та знижки.
  • Сезонні та святкові розпродажі — онлайн-магазини проводять їх доволі часто, змінюючи асортимент на більш актуальний та надаючи можливість в дні свят купити дешевше.
  • Пошук «товарів дня/тижня/місяця» — певних позицій, які можна купити зі знижкою до 60%.
  • Акції брендів – задля реклами виробники пропонують нові продукти чи бестселери за зниженими цінами.