Швейцарські годинники: історія якості та інновацій у галузі годинникової промисловості

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Швейцарські годинники є символом якості, точності та пунктуальності, що робить їх визнаним знаком якості по всьому світу.

Rolex, найвідоміший швейцарський бренд, особливо відомий своїми автоматичними механізмами та надійністю. Вони також відомі своїми інноваціями, такими як перші водонепроникні годинники і перші годинники з автоматичним змінювачем дати. Rolex також активно бере участь у спортивних подіях, таких як Формула-1, де вони постачають офіційні годинники для вимірювання часу.

Patek Philippe, інший престижний швейцарський бренд, відомий своїми складними та дороговартісними годинниками. Вони виробляють лише кілька тисяч годинників на рік, кожен з яких є шедевром мистецтва. У 2023 році Patek Philippe був проданий швейцарській розкішній групі Richemont. Каталог оригінальних швейцарських годинників можна переглянути за посиланням https://handwatch.com.ua/katalog-shvejcarskih-chasov/

Початок швейцарської годинникової промисловості був покладений у 1601 році заснуванням першої гільдії годинників у Женеві. Але коріння годинного ремесла виходять з Німеччини, де Петер Хенлейн створив перші наручні годинники в 16 столітті. З приходом гугенотів до Женеви багато ювелірів та золотарських майстрів переключилися на виробництво годинників, що привело до того, що Женева стала центром високоякісного годинникового виробництва.

Швейцарія стала лідером у галузі годинникової промисловості лише через 300 років, при цьому Німеччина та Нідерланди аж до 17 століття очолювали цю галузь завдяки таким винаходам, як регулятор і спіраль. У 18 столітті Англія стала лідером у розвитку годинникової промисловості завдяки технічним новинкам таких майстрів, як Джеймс Кокс, Джордж Грем і Джон Гаррісон.

Близько 1770 року швейцарський годинниковий ринок змінився, коли французький годинниковий майстер Жан-Антуан Лепен винайшов більш плоский калібр, що дозволив створювати більш тонкі кишенькові годинники. В результаті Швейцарія змогла виробляти більше продукції, ніж її європейські конкуренти.

В кінці 19 століття США все більше домінували на світовому ринку, і всі спроби Швейцарії затопити американський ринок дешевими копіями провалилися. В результаті стратегія змінилася. Замість дешевих годинників акцент було зроблено на виробництво якісних годинників в середньому ціновому сегменті.

Після Другої світової війни швейцарські виробники годинників, такі як Longines, Patek Philippe і Vacheron Constantin, нарешті змогли закріпитися на американському ринку. Оскільки американська годинникова промисловість була зайнята зусиллями по війні, американські компанії не могли задовольнити високий попит на ринку. Швейцарія, з іншого оку, залишалася нейтральною під час війни і могла негайно відновити виробництво. Зароблені капітали та новий частка ринку стали основою для домінування швейцарської годинникової промисловості протягом наступних десятиліть.