У компанії «Київстар» повідомили про відновлення доступу до послуг SMS

Станом на 18 грудня оператор відновив доступ до послуг SMS, в тому числі — у роумінгу та починає відновлювати доступ до M2M для бізнес-клієнтів. Про це повідомили на сторінці компанії «Київстар».
У повідомленні також зазначається, що абонентам доступний голосовий зв’язок та мобільна передача даних, крім того, Київстар ТБ працює і надає безкоштовний доступ до платформи навіть неавторизованим користувачам, поки триває ліквідація наслідків хакерської атаки.
«Наші інженери повідомляють, що роботи відбуваються поступово, бо цього вимагає безпека. Як тільки усі стабілізаційні заходи будуть завершені, ми поінформуємо вас і почнемо нарахування компенсацій.
У деяких населених пунктах все ще виникають локальні складнощі із доступністю до «Домашнього Інтернету». Вся наша команда зараз працює над розв’язанням цієї проблеми. Залишаємось на зв’язку.
Дякуємо за розуміння та підтримку!» – додали у «Київстар».