У Kyivstar заявили, що всі сервіси відновлено: наступну плату за тариф для абонентів скасовано

Однак для деяких абонентів плата за тариф буде скасована не до кінця повного місяця.
Крім того, компанія повідомила, що планує виділити 100 млн гривень на потреби ЗСУ.
Про це Kyivstar проінформував своїх клієнтів, сьогодні, 21 грудня.
«Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда:
– скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
– виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ».
В уточненні повідомляється, що планова тарифна плата не буде стягуватись з:
– абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» з 22.12 по 21.01;
– бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
– користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.