У «Новій пошті» повідомили про системний збій: не працює система у відділеннях та мобільний додаток

Сьогодні, 14 лютого, у коментарях на сторінці «Нової пошти» в соцмережі почали з’являтися повідомлення від клієнтів компанії, які скаржилися, що не можуть отримати доступ до поштомату та створити накладну в додатку. Крім того, зазначалося, що по всій країні припинили роботу відділення НП, а також є проблеми з роботою сайту.
Представники «Нової пошти» надали роз’яснення, що наразі фіксується масштабний збій: не працює система у відділеннях та мобільний додаток. Клієнтів компанії попросили зачекати, доки проблему вирішать фахівці:
«Наші фахівці з технічного відділу вже працюють над вирішенням цієї проблеми. Просимо трішки терпіння, і все запрацює», – повідомили у НП.