У роботі оператора «Київстар» стався масштабний збій

В «Київстарі» 12 грудня о 5:26 відбувся масовий технічний збій. Складнощі зі зв’язком та доступом в інтернет спостерігаються по всій країні. Про це повідомили на сторінці мобільного оператора:
«Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази.
Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми.
Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння».
На час усунення технічних складнощів абонентам рекомендують користуватися можливостями послуги «національний роумінг».
Як підключитись до мережі іншого оператора:
1. Відключити автовибір мережі на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор
на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі
2. Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, чи LIFECELL
3. Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
4. Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.
Водночас абоненти оператора «Київстар» скаржаться, що підключитися до національного роумінгу неможливо, оскільки внаслідок загального технічного збою доступ до бази відсутній і «КС» не може передати інформацію про своїх абонентів іншим операторам, тож SIM-картка не реєструється в мережі.
Про те, що проблему швидко вирішити не вдасться, повідомив голова облради Микола Лукашук. Також він надав інструкцію для тих, у кого не працює «Київстар»:
- заходьте у налаштування;
- шукайте стільниковий зв’язок та налаштування оператора;
- включаєте автоматичний вибір оператора.
Таким чином працюватиме хоча б мобільний зв’язок.
За неофіційною інформацією, збій у «Київстар» пов’язаний з хакерською атакою, внаслідок якої почергово втрачають працездатність і відновлюються сотні базових станцій по всіх регіонах України.
Станом на 12:00 інформацію про хакерську атаку офіційно підтвердили у компанії «Київстар»:
«Вранці 12 грудня мережа зв’язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет.
Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі Київстару, оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.
Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів.
Київстар обов’язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися сервісами оператора. Приносимо вибачення абонентам за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння».
У зв’язку з масовим збоєм оператора мобільного зв’язку у Кам’янському тимчасово відсутня інформація у мережі міських інформаційних табло та у застосунку DozoR.
Зателефонувати до ЄДС можна за наступними контактними номерами: 056 956 01 01, 073 700 1546, 050 154 1546.