Українці можуть отримати відповіді щодо своїх прав у чат-боті «Омбудсман України»

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Про новий спосіб комунікації – чат-бот «Омбудсман України» – повідомив Уповноважений ВР з прав людини Дмитро Лубінець. За допомогою чат-боту можна швидко й зручно отримати відповіді на актуальні питання.

У чат-боті @ukraine_ombudsman_bot зібрано важливу інформацію у 17 категоріях, сформованих на основі найчастіших запитань, які ставлять заявники на гарячій лінії Офісу Омбудсмана.

Зокрема тут можуть отримати відповіді щодо своїх прав військові, внутрішньо переміщені особи, родини з дітьми. Є й категорія для людей, які перебувають на тимчасово окупованій території або ж примусово депортовані.

Серед інших категорій:

  • міграційні послуги;
  • перетин кордону;
  • доступ до публічної інформації;
  • персональні дані;
  • соціально-економічні питання;
  • право на звернення тощо.

З кожної категорії можна повернутися на початкову сторінку або ж перейти на сайт Офісу Омбудсмана.

Дмитро Лубінець додав, що інформація у ньому буде доповнюватися та оновлюватися.