Українці можуть отримати відповіді щодо своїх прав у чат-боті «Омбудсман України»

Про новий спосіб комунікації – чат-бот «Омбудсман України» – повідомив Уповноважений ВР з прав людини Дмитро Лубінець. За допомогою чат-боту можна швидко й зручно отримати відповіді на актуальні питання.
У чат-боті @ukraine_ombudsman_bot зібрано важливу інформацію у 17 категоріях, сформованих на основі найчастіших запитань, які ставлять заявники на гарячій лінії Офісу Омбудсмана.
Зокрема тут можуть отримати відповіді щодо своїх прав військові, внутрішньо переміщені особи, родини з дітьми. Є й категорія для людей, які перебувають на тимчасово окупованій території або ж примусово депортовані.
Серед інших категорій:
- міграційні послуги;
- перетин кордону;
- доступ до публічної інформації;
- персональні дані;
- соціально-економічні питання;
- право на звернення тощо.
З кожної категорії можна повернутися на початкову сторінку або ж перейти на сайт Офісу Омбудсмана.
Дмитро Лубінець додав, що інформація у ньому буде доповнюватися та оновлюватися.