Українці обрали найкращий ескіз різдвяної марки

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Результати голосування за найкращий ескіз до поштової марки «З Різдвом Христовим та Новим роком!» оприлюднила сьогодні «Укрпошта».

Більшість голосів українці віддали ілюстрації «Роз’єднані війною», що створена 11-класницею з прифронтового Миколаєва Валерією Михайловою. На ескізі зображено дівчину й українського військового, які зустрічають свято нарізно: вона – на самоті, він – на лінії вогню. 

Друге місце віддали ескізу з українським військовим та колядниками авторства Олександра Охапкіна, заслуженого художника України, який працює в галузі іконопису. Третє – ескізу із сім’єю, яка возз’єдналася. Його створила Ірина Бабенко.

Як повідомили у Telegram-каналі «Укрпошти», нова різдвяна поштова марка буде випущена у грудні. Планується провести доопрацювання ескізу згідно з пропозиціями учасників онлайн-голосування. 

«Новий рік – це завжди сподівання на щось краще (особливо цього року) і очікування приємних сюрпризів. Результати голосування за кращу марку теж завжди сюрприз. Проте досвід показує, коли тисячі людей обирають – це завжди правильний вибір.

Отже цього року, за підсумками всенародного голосування, новорічною маркою стала ілюстрація «Роз’єднані війною». Багато родин сьогодні не разом, багато сімейних традицій будуть порушені цього року і багато хто зустріне цей Новий рік не під ялинкою з родиною та коханими, а з побратимами під обстрілами ворога. Саме тому ця ілюстрація викликала найбільше емоцій та емпатії.

Дуже символічно, що автором марки-переможниці стала 11-класниця Валерія Михайлова із Миколаєва, яка змушена була виїхати за кордон, де в неї й виникла ідея такого малюнку. Глибину цього задуму, як і емоції самої авторки, рідне місто якої з початку війни НЕ обстрілювали лише 46 днів, може зрозуміти кожний.

Новий рік – це лише ще одна часова межа, яка віддалить українців від ворога на сотні тисяч світлових років. А ще принесе надію, бо у 2023 у нас буде набагато історичніша дата – день, коли ми переможемо.

А тому мені дуже хочеться, щоб ця різдвяна та новорічна марка стала для вас ще одним символом незламності та нагадуванням про те, що ми вистоїмо попри все і піднімемо зі світлом чи без нього 31 грудня келих за нашу перемогу! А коли можна буде придбати марку, щоб привітати своїх рідних в Україні та за кордоном, наших військових на фронті та в тилу – ми обов‘язково оголосимо додатково!» – зазначив гендиректор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.