Українці вибрали дитячий ескіз для поштової марки  

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Результати опитування щодо найкращого ескізу марки до Міжнародного дня захисту дітей оприлюднили в «Укрпошті». Переможцем став ескіз «Найзаповітніша мрія».

Понад 457 359 українців долучилися до опитування в застосунку «Дія», ще понад 11 450 людей проголосували на сторінках «Укрпошти» та її гендиректора Ігоря Смілянського в соцмережах.  
 
Голоси розподілилися наступним чином:

  1. «Найзаповітніша мрія» — 218 969 голосів 
  2. «Все буде Україна» —  56 505 голосів 
  3. «Жовто-блакитні мрії» — 49 404 голосів 
  4. «Щастя — це бути вдома» — 48 988 голосів 
  5. «Голуб миру» — 43 012 голосів 
  6. «По дорозі в майбутнє» — 34 750 голосів 
  7. «Планета Україна» — 17 177 голосів 

Поштовий блок буде доступний до продажу вже 1 червня в Міжнародний день захисту дітей. Як повідомив Ігор Смілянський, до поштового випуску увійдуть й інші малюнки учасників опитування: 

«Найкращі та найбільш емоційні марки – це марки, які обирають самі українці. Впевнений, що саме так відбулось і цього разу. 

Майже 500 тисяч українців проголосували за марку, яку ми присвятимо Міжнародному дню захисту дітей. 

А переможець – «Найзаповітніша мрія»! І це не дивно, бо те світле українське майбутнє має початися з нашої перемоги, з повернення рідних додому. Вітаю наших переможців! 

Але, враховуючи тисячі коментарів, які підтримали інших наших учасників (а нагадую, тут всі художники – це діти), окрім роботи-переможця у поштовому випуску «Діти Перемоги малюють Україну майбутнього», ми додатково надрукуємо найбільш рейтингові дитячі роботи фінального голосування. 

І поки ви готуєтесь до вихідних, а наші ЗСУ зменшують кількість ворогів, ми йдемо готувати ескізи на друк, а ви – слідкуйте за оновленнями, бо скоро буде».

Опитування в «Дії» реалізовано Мінцифрою спільно з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури та АТ «Укрпошта».