«Укрзалізниця» переводить усі групові замовлення в онлайн

«Укрзалізниця» переводить збір заявок на поїздки груп від 10 осіб в електронний формат. Як повідомили в «УЗ», це дозволить створити централізовану чергу заявок, і пасажир отримуватиме чітке розуміння статусу свого замовлення й не матиме необхідності зайвий раз їхати до каси.
«Раніше, щоб оформити групові квитки, треба було двічі звертатися до кас вокзалів: спочатку для ручного заповнення заяви й попереднього резервування, а потім – щоб здійснити оплату послуги. Наразі оформити заявку й оплатити бронювання можна віддалено, а касу відвідати тільки на фінальному етапі отримання квитків», – зазначається у повідомленні.
Замовлення групових перевезень уже доступне на порталі за посиланням.
В «УЗ» додали, що для більш плавного звикання до переходу в онлайн, касири «Укрзалізниці» протягом двох тижнів ще прийматимуть заявки у виключних випадках та допомагатимуть із переходом на сайт.
Зворотний зв’язок щодо оновленого сервісу залізничники приймають на усіх каналах зв’язку: через застосунок, чат-боти, гарячу лінію 0 800 503 111 та email service@uz.gov.ua.