«Укрзалізниця» запускає онлайн-сервіс претензійного повернення квитків 

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Відтепер для оформлення претензійного повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне) достатньо оформити електронну версію заяви. Про це повідомили на офіційному каналі «Укрзалізниці».

Для оформлення заяви необхідно:

  • перейти за посиланням services.uz.gov.ua;
  • обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
  • заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
  • підписати заяву за допомогою «Дія.Підпис»;
  • дочекатись результатів розгляду заяви.

Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу достатньо мати «Дія.Підпис» та стабільний інтернет-зв’язок.

На «УЗ» нагадали, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:

  1. Якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда.
  2. Якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю.
  3. Якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення.
  4. Якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном.
  5. Якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково).
  6. Якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці.
  7. Якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

«Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше», додали на «Укрзалізниці».