«Укрзалізниця» запускає онлайн-сервіс претензійного повернення квитків

Відтепер для оформлення претензійного повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне) достатньо оформити електронну версію заяви. Про це повідомили на офіційному каналі «Укрзалізниці».
Для оформлення заяви необхідно:
- перейти за посиланням services.uz.gov.ua;
- обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою «Дія.Підпис»;
- дочекатись результатів розгляду заяви.
Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу – достатньо мати «Дія.Підпис» та стабільний інтернет-зв’язок.
На «УЗ» нагадали, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:
- Якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда.
- Якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю.
- Якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення.
- Якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном.
- Якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково).
- Якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці.
- Якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
«Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше», – додали на «Укрзалізниці».