В компанії «Київстар» абонентів закликають не ділитися номерами телефонів та особистими даними з підозрілими людьми

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Після заяв про виплату компенсації абонентам, які постраждали внаслідок хакерської атаки, у різних месенджерах активізувались шахраї. Про це попередили у компанії  «Київстар» та закликали громадян довіряти тільки офіційній інформації.

«Новини про компенсації та терміни відновлення мережі надходитимуть виключно з офіційних сторінок компанії.

Застерігаємо вас не ділитися номерами телефонів та особистими даними з підозрілими людьми, вони можуть виявитись шахраями», – наголошують у «Київстар».

Щодо можливих термінів відновлення зв’язку та інших сервісів, на сторінці оператора повідомляється наступне:

«Станом на 20:00 12 грудня спеціалісти компанії частково відновили роботу послуг фіксованого зв’язку. Зараз спеціалісти компанії працюють над відновленням інших послуг і зроблять все можливе, аби остаточно завершити цю роботу протягом 13 грудня 2023 року.

Відновлення сервісів може відбуватись поступово, про що ми повідомлятимемо додатково.

Ми висловлюємо подяку правоохоронним органам, Службі безпеки України та державним службам за миттєву реакцію і професійну допомогу в вирішенні цієї безпрецедентної ситуації.

Після стабілізації роботи мережі усі абоненти і корпоративні клієнти, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії, обов`язково отримають компенсації.

Вся команда «Київстар» висловлює вдячність абонентам, колегам по телеком ринку, корпоративним клієнтам за розуміння і підтримку».