В застосунку «Дія» стартує бета-тест електронного витягу про місце проживання

Витяг про місце проживання може знадобитися під час отримання держпослуг, оформлення на роботу, відкриття рахунку в банку та в інших життєвих ситуаціях, коли необхідно підтвердити місце проживання. Зараз цей документ можна згенерувати на порталі «Дія», але скоро ця послуга стане доступною також у застосунку, повідомили у Міністерстві цифрової трансформації.
З витягом в «Дії» власникам ID-карток вже не потрібно буде шукати папірець, виданий разом із паспортом. Буде корисною ця послуга і для тих, у кого паспорт-книжечка, адже штамп із «пропискою» у паспорт більше не ставлять.
Команда Мінцифри працює над тим, щоб документ був готовий за кілька кліків та його можна було завжди тримати із собою у смартфоні. Але щоб створити дійсно зручний продукт, його потрібно тестувати, щоб отримувати фідбек, виправляти помилки та доопрацьовувати. Тому всіх бажаючих допомогти у впровадженні нової послуги запрошують долучитися до її тестування за посиланням.
Для бета-тесту необхідно мати:
- верифікований податковий номер (РНОКПП);
- зареєстроване місце проживання;
- вік понад 14 років.
Щоб протестувати послугу для своєї дитини до 14 років, потрібно мати додане свідоцтво про народження дитини в застосунку.
«Витяг про місце проживання — один із найпопулярніших документів серед українців. Він необхідний у багатьох життєвих ситуаціях. Наприклад, якщо треба влаштувати дитину до садочка чи школи, відкрити рахунок у банку, стати на військовий облік або при влаштуванні на нову роботу. Загалом для отримання 25% всіх державних послуг треба надати документ з інформацією про ваше місце проживання
Ми працюємо над тим, щоб зайвих довідок не існувало, а інформацію про вашу «прописку» всі державні органи могли самостійно перевірити в реєстрах.
Але поки ми вбиваємо цього бюрократичного монстра, ви зможете згенерувати довідку у кілька кліків у застосунку. А перевірити її справжність — через QR-код. Від запуску послуги на порталі довідку отримали вже понад 182 тисячі разів», – прокоментував впровадження нової послуги очільник Мінцифри Михайло Федоров.