Як отримати е-рецепт, коли немає зв’язку: роз’яснення МОЗ

Поділитись:
WhatsApp
Viber

На період відновлення мобільного зв’язку в ЕСОЗ будуть внесені зміни щодо формування електронного рецепта. Тимчасово сповіщення із номером та кодом рецепта не будуть надходити пацієнтам усіх мобільних операторів. Натомість відтепер інформаційна довідка буде містити код погашення, який потрібен для відпуску ліків фармацевтом в аптеці. Про це повідомили у Міністерстві охорони здоров’я.

«Для отримання нових рецептів з 15 грудня 2023 року лікар обов’язково має надрукувати вам паперову інформаційну довідку або передати її в електронному вигляді. Така інформаційна довідка міститиме і номер рецепта, і код його погашення, який необхідно надати працівнику аптеки.

Це також можна зробити дистанційно в узгодженому між лікарем та пацієнтом форматі (телефоном, месенджером тощо).

Якщо вам було виписано рецепт до 14 грудня включно, проте ви досі не отримали SMS, ви можете повторно звернутися до лікаря. Лікар згенерує нову інформаційну довідку, яка міститиме необхідні дані.

Якщо попередньо вам був виписаний е-рецепт, проте SMS все ж вдалося отримати – не потрібно інших додаткових кроків», – пояснили у МОЗ.

У Міністерстві звертають увагу: ці зміни – тимчасові та вжиті на період кризи й стосуються користувачів усіх мобільних операторів. Після повноцінного відновлення зв’язку серед усіх абонентів мобільного оператора, SMS-інформування пацієнтів про номер та код погашення е-рецепта буде відновлено.

Зміни стосуються усіх програм, за якими призначаються ліки за е-рецептом, – як за програмою реімбурсації, так і за власні кошти пацієнта.

Зазначені зміни не впливають на процеси щодо виписування е-рецептів на медичні вироби.