Як повернути забуті у потягу речі: роз’яснення від «Укрзалізниці»

Поділитись:
WhatsApp
Viber

«Укрзалізниця» знаходить і повертає власникам 63% речей, забутих у поїздах під час мандрівки. Від початку року пасажири 1370 разів звертались до контактного центру «Укрзалізниці» з проханнями знайти загублені речі. Про це повідомляється на офіційному каналі «УЗ».

«Номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, тепловізор, рулон лінолеуму, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння, шахова дошка – чого ми тільки не розшукували у вагонах», – зазначають залізничники.

Втім, за інформацією «УЗ», найчастіше пасажири забувають у поїздах гаманці, іграшки, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники та ключі. Тому залізничники радять перед виходом з вагона зайвий раз провести «переоблік» саме цих речей у кишенях і валізах.

Щоб повернути загублену в поїзді річ, необхідно надати її опис за посиланням, звернутись до контакт-центру «Укрзалізниці» на номер 0 800 503 111, залишити повідомлення через форму зворотного зв’язку в застосунку або написати «УЗ» в Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.