Як змінити номер телефону в ЕСОЗ: роз’яснення МОЗ

Поділитись:
WhatsApp
Viber

Номер мобільного телефону – один із методів підтвердження особи пацієнта в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ). Після реєстрації в системі пацієнт отримує на нього СМС-сповіщення з номером е-направлення, е-рецепта, медичного висновку про тимчасову непрацездатність тощо. Тому важливо, щоби номер пацієнта завжди був актуальним та коректним.

У Міністерстві охорони здоров’я пояснили, що робити, якщо ви втратили доступ до свого номера телефону або ж змінили його на інший.

Якщо ви втратили доступ до попереднього номера

Подайте заявку на зміну (скидання) метода автентифікації на сайті НСЗУ. Якщо інформація у заявці заповнена коректно, номер телефону буде скинуто протягом доби. Після цього зверніться до лікаря, щоби він вніс ваш новий номер телефону до системи.
Також актуалізувати номер у системі за вашим зверненням можуть фахівці НСЗУ.

Якщо ви маєте доступ до попереднього номера

Під час наступного візиту до лікаря попросіть його змінити метод автентифікації в ЕСОЗ. На ваш попередній номер надійде код підтвердження, який потрібно назвати лікарю. Якщо підтвердження успішне – надайте лікареві свій актуальний номер.

При зміні будь-яких персональних даних пацієнта, в тому числі зміні чи втраті номера телефону, переукладати декларацію з лікарем не потрібно, наголошують у МОЗ.

27.12.2023
Категорія: Новини
Теґи: ЕСОЗ МОЗ номер телефону