За підсумками НМТ до першої десятки освітніх закладів Дніпропетровщини потрапили три ліцеї Кам’янського

Редакція сайту Освіта.ua склала щорічний рейтинг найкращих закладів загальної середньої освіти України за підсумками проведення національного мультипредметного тесту у 2023 році.
Так, до десятки шкіл Дніпропетровської області з найвищим рейтингом потрапили три учбові заклади Кам’янського:
- Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна – 5 місце, рейтинговий бал 136.3, бал НМТ 158.9, 238 місце в загальноукраїнському рейтингу;
- Ліцей № 11 – 6 місце, рейтинговий бал 135.5, бал НМТ 158.5, 278 місце в загальноукраїнському рейтингу;
- Ліцей інформаційних технологій – 8 місце, рейтинговий бал 133.5, бал НМТ 156, 425 місце в загальноукраїнському рейтингу.
Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна увійшов також до сотні найкращих в Україні за результатами НМТ з математики (85 місце, рейтинговий бал 138.6, бал НМТ 161.7) і з фізики (31 місце, рейтинговий бал 138.4, бал НМТ 153.8).
Ліцей № 11 посів 185 місце в Україні за результатами НМТ з англійської мови (рейтинговий бал 142.1, бал НМТ 166.3).
В цілому Дніпропетровська область за результатами НМТ посіла 15 місце в загальноукраїнському рейтингу (бал НМТ 139.12).
Цьогорічний рейтинг має певні особливості, оскільки випускники шкіл проходили тестування в умовах воєнного стану, а замість традиційного зовнішнього незалежного оцінювання учасники складали національний мультипредметний тест, зазначають у виданні Освіта.ua.
«Тест передбачав виконання завдань із трьох предметів: двох обовʼязкових (українська мова і математика) та одного предмета на вибір учасника тестування (історія України, біологія, фізика, хімія, іноземні мови).
Як і минулого року, національний мультитест було проведено у формі компʼютерного тестування з використанням лише завдань із закритою формою відповіді.
Значний вплив на цьогорічний рейтинг має пороговий бал «склав / не склав», який у 2023 році був встановлений заздалегідь і став для деяких предметів значно нижчим, ніж у попередні роки. Так, поріг «склав / не склав» з української мови не подолали лише 0,09% учасників (у 2021 році – 7,3 %), що вплинуло на рейтингові таблиці, оскільки в рейтингу враховуються учасники, які не подолали пороговий бал з предмета.
Окрім того, на підсумкові таблиці рейтингів областей та обласних центрів вплинуло переміщення учнів багатьох шкіл. Багато випускників залишили свої населені пункти й продовжували навчання в інших областях України або за кордоном.
Усі ці чинники істотно вплинули на місце конкретної школи в рейтингу закладів регіону і на місце конкретної області в загальнонаціональному рейтингу», – йдеться у повідомленні сайту.