Збій у роботі систем “Укрзалізниці” стався через масштабну кібератаку росіян

Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та продовжується зараз. Про це повідомили у пресслужбі компанії.
“Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками”, – йдеться у повідомленні.
Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала об’єктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування.
“Ця атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі”, – додали в “Укрзалізниці”.
Як зараз працює “Укрзалізниця”
- Квитки продаються через каси. Каси посилюють персоналом, розширюють графіки роботи.
- На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн).
- У крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу, прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці (можуть не бути наявні місця всіх класів).
Як повернути квитки
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати на [email protected] скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Заявку на повернення оброблять протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.