Комунальними службами Кам’янського за минулий рік було виконано більш ніж 50 тисяч заявок від мешканців

Поділитись:
WhatsApp
Viber

За перші ж 4 місяці цього року комунальники виконали вже біля 17 000 заявок. Про це стало відомо на нараді за участю керівників майже всіх підприємств комунальної сфери міста, що відбулася сьогодні, 2 травня, у міськраді.

Основною метою засідання став аналіз виконання заявок, які поступають від містян через Єдину диспетчерську службу (ЄДС). 

Якщо заглибитися у статистичні дані, то, наприклад, за минулий рік, до ЄДС надійшло майже четверть мільйона дзвінків (220 968), більшість звернень мали консультативний характер, заявок прийнято 57 151, з них виконані – 53 757 (для розуміння: звернення вважається «закритим» тільки після того, як виконання підтвердив той, хто звертався). 

В цілому відсоток виконання заявок за минулий рік склав понад 94%.

За 4 місяці 2023 року дані такі: 65 947 дзвінків, по більшості з яких надані консультації. Заявок прийнято 18 264, з них виконано   16 731. Загальний відсоток виконання склав 91, 61%.

Керівники підприємств, таких як ДТЕК, КП «Транспорт», КП «Добробут», КП «Благоустрій», «Акватех», «Ліфтсервіс», ДРБУ, Міська аварійна служба та інші, доповіли міському голові Андрію Білоусову про причини незакритих звернень громадян. 

Якщо казати про Департамент ЖКГ та КП «Добробут», то це здебільшого роботи, які потребують вагомих капіталовкладень та самі по собі потребують більшого часу на виконання.

Окрему увагу виконавців було звернено на невисокий відсоток виконання звернень щодо обрізки дерев. Роботу в цьому напряму обіцяють покращити, але, за словами керівника відповідального підприємства, іноді містяни залишають заявки на видалення дерев, які, на його думку, чіпати не треба.

За словами директора КП «Транспорт» Івана Горбаренка, по підприємству, що він очолює, більшість незакритих звернень  це скарги на кондукторів та інші конфліктні ситуації, що виникають у вагонах. Окремий пласт – це переповнені смітники на зупинках, де є торгові об’єкти. Останню проблему доручено доопрацювати КП «Благоустрій».

До більш активної роботи (враховуючи виділені на підприємство кошти) було закликано керівництво притулку для тварин.   
Невиконані заявки по «ЕККО-СІТІ»  прохання про перенесення місць збору ТБО там, де це зробити неможливо, доповів представник підприємства Андрій Тітаренко. Щодо тепломереж – це ті звернення, які неможливо було опрацювати, коли система заповнена теплоносієм (їх опрацьовують зараз).

За словами Андрія Білоусова, головна мета аналізу звернень – висновки та вдосконалення подальшої роботи, яка у місті триває щоденно.